FANDOM

Mięsożerny goryl. Jeden z największych bohaterów jacy chodzili na ziemi. W dużym stopniu przyczynił się do

Harambe2

zakończenia II wojny światowej. Znany z nienawiści do Arabów. Odpowiedzialny za śmierć wielu wpływowych, złych ludzi.

Śmierć Józefa Stalina

5 marca 1953 Harambe wkradł się przez okno do sypialni Józefa Stalina i rozerwał go na kawałki, aby następnie go zjeść. 21-01-2017 wyszło na jaw, że był to tylko sobowtór Józefa Stalina. Prawdziwy przewidział atak i podstawił fałszywego człowieka a następnie uciekł do niewiadomego kraju.

Ocalenie Che Guevary

9 października 1967 roku Che Guevara minutę przed tym, gdy Che miał zostać rozstrzelany nie wiadomo skąd Pojawił się Harambe, który zabił ludzi wykonujących egzekucję na Guaverze jednocześnie ratując go. Od tego momentu Harambe i Che często ze sobą współpracowali.

Śmierć Bin Ladena

2 maja 2011 roku Harambe rozwalając ścianę dostał się do kompleksu, w którym przebywał Bin Laden. Złapał go i uderzał wielokrotnie o ziemię aż do jego śmierci.

Relacje z Człowiekiem Małpą

W 1930 roku Człowiek Małpa wraz z Harambe prowadzili swoją działalność (nie ma żadnych aktów, które by mówiły o tym, na czym ona polegała). Z czasem Człowiek Małpa odkrył swoją żądzę do terroryzmu. Nie spodobało się to Harambe, który walczył o to, żeby na świecie panował spokój. W późniejszych okresach toczyli ze sobą wiele walk.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki